6.30-8.30 Schodzenie się dzieci, rozmowy z dziećmi, zabawy swobodne i integracyjne, realizacja programów dodatkowych, praca indywidualna i wyrównawcza i z dzieckiem zdolnym, religia.
8.30-9.00 Przygotowanie do śniadania,ćwiczenia poranne, gimnastyka kształtująca poprawną postawę. Czynności porządkowe w sali, czynności higieniczne w łazience.
9.00-9.30 Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. Dyżury dzieci.
9.30-12.00 Realizacja zajęć inspirowanych i organizowanych przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w sferze poznawczej, językowej, plastycznej, muzycznej, matematycznej, przyrodniczej i ruchowej,zabawy z j. angielskim, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne w łazience.
12.00-12.30 Obiad.
12.30-13.30 Wypoczynek przy dźwiękach łagodnej muzyki, słuchanie bajek, zabawy rytmiczne. twórcze, rozwijające zainteresowania i zdolności. Zabawy ruchowe na placu zabaw.Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne w łazience.
13.30-14.00 Podwieczorek.
14.00-16.00 Organizowanie sytuacji do podejmowania działań z własnej inicjatywy. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań oraz ruchowo-rytmiczne, słuchanie bajek, praca indywidualna i wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym, zabawy ruchowena placu zabaw.